2 תשובות
winkey shift s
יש כפתור שכתוב עליו prt/scr זה כאילו print screen ואחר כך אם את רוצה לעשות עם זה משהו תעשי קונטרול וי (קופי פייסט) ותדביקי לאיפה שבא לך
באותו הנושא: