6 תשובות
אל תראי...בעונה הראשונה השנייה הם שומרים על העלילה, אבל מהעונה השלישית והלאה העליליה מתפרקת, וכל פשוט מתחרבש
למען האמת המשחק שם ממש לא טוב ואין לי מושג למה לא מבטלים
למען האמת המשחק שם ממש לא טוב ואין לי מושג למה לא מבטלים
זה בכלל לא ילדותי
לא ילדותי בכלל
קצת כבד לחלק אבל בכללי זה טוב תראי
קצת כבד לחלק אבל בכללי זה טוב תראי
לא ילדותי, חברה שלי ראתה היא אומרת שזאת סדרה מעולה והיא לא אומרת את זה על הרבה סדרות אז ממליצה לך לראות :)
אני ראיתי את הכל וזה ממש יפה לדעתי, אבל זה ממש מתיש אחרי כמה עונות
האמת זה מאלף אני הפסקתי באמצע לא זוכרת למה אני פשוט לא ממשיכה כי יש לי הרבה סדרות לראות