5 תשובות
אני מסכים איתך זה ממש מעציב, אממ אין לי שום דרך לעודד אותך בדרך כלל רק טרגדיות גורמות לחיבור בישראל כמו שלושת הנערים לדוגמא אז זה לא משהו לקוות לו.
בהחלט עצוב מה שהמושחת מבלפור גרם למדינה ..
שואל השאלה:
מגיבה לתמיד צודק:
אני כבר הרבה זמן לא רואה חדשות כי זה באמת עושה לי רע, אבל ממה שאני כן מתעדכנת בו כדי לא להיות מנותקת לגמרי משפיע עליי וחודר לי ללב, מה גם שזה נכון שמראים בתקשורת את כל הקיצון והרע וזה גורם לתמונה כולה להיראות ככה... אבל מה שמראים בתקשורת ובחדשות זה גם מה שבסופו של דבר מצייר לאנשים את התמונה לגבי המציאות במדינה כרגע וזה חודר אליהם וכל אחד "לוקח צד" והשנאה גוברת....
אנונימית
יש משפט שאומר, "זה שלא יודע כלום ידבר הכי הרבה".
היום יש חשיבות הזויה בתקשורת להיות הראשון שמפרסם, לא חשוב אם זה נכון או לא, אמת או לא, העיקר להיות הראשון.
מנפיצים שקרים ושמועות, מסכסכים בין איש דעה אחד לאחר.
האשמה היא מעל ראשו של כל אחד שלא מצליח לקבל את הדעה המנוגדת לו ולהשלים שבעולם תקין למטבע יש שני צדדים.
אין לך מה לרגיש רע, התקופה הזאת הוציע את המכוער מכולנו...
תפסיקי לקרוא/לראות חדשות. הם תמיד מנסים להפחיד אותך ולשכנע אותך שהמציאות בחוץ מזעזעת. בפועל המציאות לא נראית ככה.