10 תשובות
לא, תרגול וניסיון יעזרו לאיים, לא סוגי ישיבה
תשבי איך שנוח לך את פשוט צריכה להתאמן על האיימ שלך
אנונימית
אממ לא?

בעיקרון שאת משחקת במשהו צריך שהיה לך נוח, אם לא נוח לך יש סיכוי שזה יעסיק לך את הדעת.

גם תלוי עם מה את משחקת, אם זה שלטים זה מן הסתם שהיה לך aim גרוע.

עם זה עכבר ומקלדת צריך למצוא את ה-sensitivity שמתאים לך
יש כאלה שיותר נוח להם עם שלט ^
לא, גם אני יושבת ככה זה יותר נוח......
בכללי, ישיבה לא הכי משנה.

אם את סופר רצינית לגבי האיימ שלך, אז כן יש השפעות. אבל אם את יושבת ככה בדרך כלל ורגילה לזה זה אחלה, זה לא טוב אם את כל הזמן מחליפה צורות ישיבה.
זה גם משנה כי זה משפיע על הגובה שלך ביחס לשולחן (בהנחה שאת במחשב) תשתדלי להשאר תמיד באותו הגובה.
ותלוי גם מה את משחקת.
שואל השאלה:
סיאס גו
אנונימית
סיאס גו בכללי זה משחק לא כיף כי הרוב בו טובים ברמה של חסרי חיים או רמה של צ'יתים.

אני אישית הייתי ממליץ על משחקים אחרים שהם לא cs:go
^תן לה לשחק מה שהיא אוהבת, סיאס זה סבבה ויש רמה מאוד גבוה שאפשר להגיע אליה.

ואגב, תוכלי ללמד אותי לשחק סיאס? אף פעם לא הבנתי את האחד הזה :)