9 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש צריכה עזרה
אנונימית
את יכולה להכנס להגדרות של דיסקורד ולשנות את זה שזה נפתח לך אוטומטית
אנונימי
המחשב שלך בעברית או אנגלית?
פשוט בחיפוש של ווינדוס דיסקורד ולעשות uninstall זה הכל
שואל השאלה:
אבל מחקתי כבר את דיסקורדד
ובכל מקום זה כותב לי שזה מחק
אבל זה עדיין נפתחח
אנונימית
מחקת את זה כשהיית בדסקטופ?
תחפשי בחיפוש add or remove ואז זה יראה לך שם את בדיסקורד ותמחקי משם
שואל השאלה:
אבל זה כותב שזה לא קיים על המחשבב
ומחקתי את זה שזה היה במה?
אנונימית
תעשי ריסטארט למחשב שניה