7 תשובות
יש מצה, שזה חלק ממה שהשפיע עליו ולכן הגיע למצב הזה.
אל תרחמי עליו,תתעסקי בעצמך ותמשיכי הלאה
אל תבדקי איך הוא ואיך המרגש אצלו.
יו זה קשור לפרידה אבל זה לא קשור אלייך וזה לא אשמתך זה בגלל שהוא בודד לא בגלל שהוא לא איתך
שואל השאלה:
בתקופה לאחר הפרידה התעסקתי רק בעצמי, חסמתי אותו בכל מקום אפשרי כדי להמשיך הלאה. אבל מאז שגיליתי את זה זה החזיר אותי למחשבות שאני לא רוצה שיחזרו שוב..
אנונימית
כנראה שכן, אבל זה לא קשור אלייך. את לא יכולה לשלוט באיך שהוא מגיב לדברים, ואני מניחה שאם היית נשארת איתו זה היה עושה לך רע אז אל תאשימי את עצמך בזה
כנראה שכן, עזבי ממנו אבל.
יש מצב.
אבל תתרכזי בשלך אל תסתכלי אחורה.
הוא בסוף יקום ויתגבר :)
בהצלחה יקרה ❤