6 תשובות
אבל המציאות זאת שאת בכיתה ו
שואל השאלה:
אני בכיתה יב^
לדבר יותר בוגר להיפתח לא לצחוק משטויות להיות את
זה לא משנה, אם אדם ישפוט אותך ויתייחס אליך כאל ילדה בגלל לחיים מלאות או שיט כמו זה זאת לגמרי בעיה שלו,
את לא חייבת להוכיח לאף אחד שום דבר.
להפך, זו ברכה שאת נראת כמו בת 12, תמיד תיראי צעירה יותר:)
אצלי בגיל 12 מישהי חשבה שאני בת 18-_-
בכל מקרה, אל תשני את האישיות שלך בשבילם, יש אנשים ילדותיים גם בגיל 17 וזה בסדר, אני בטוחה שאת יודעת להיות בוגרת כשצריך (או שבכלל יש לך התנהגות בוגרת, אני לא יודעת כי אני לא מכירה אותך חחח)
האנשים שיהיו חברים שלך יתחברו אלייך, אל האישיות שלך.
אם יש משהו באישיות שלך בשביל עצמך ובשביל להיות אדם טוב יותר זה כבר משהו אחר, אבל לא נראה לי על זה את מדברת חח
היי, יש מצב שאולי איפור יעזור? אני גם באותו מצב כמוך (אני קצת יותר גבוהה ממך, אבל עדיין נראית די קטנה)
יש הרבה אנשים שאמרו לי שאני נראית יותר גדולה ממה שאני, ומצד שני מלא אנשים שאמרו שאני נראית ממש כמו ילדה קטנה