3 תשובות
אחותי עשתה ואמרה שזה ממש כאב..אבל חברה אנרה לי שלא מרגישים אז תלוי בך
לא כואב בכלל סתם קצת לא נעים באף אבל עכשיו עושים את זה הרבה יותר רגוע מיותר להילחץ
בכלל לא, זה פשוט מגרדים קצת את הלשון עם מקל, וקצת עם מקל בתוך האף, זה ממש בקטנה.
באותו הנושא: