התחברות
הרשמה
אני נכה, וכשעליתי לאוטובוס והעברתי את הרב קו במכונה זה לא נתן לי הנחה
זו פעם ראשונה כם שהשתמשתי בכרטיס רב קו נכה שלי.
למי לפנות? אני צריכה לנסוע פעמיים כל יום ההנחה תעזור לי כלכלית.
28 בינואר 2021, 14:37
אוטובוסים
תחבורה ציבורית
נכות
נכים
רב קו
תשובה אחת
להתקשר לחברה של האוטובוסים בעיר שלך
N
Nina ben
באותו הנושא:
מה המספר של הקו באוטובוסים שעליתם עליו הכי הרבה בחיים?
כשעליתי במדרגות של האוטובוס נתקעתי כי הייתי צמודה לילדה אז אני קצת ירדתי בשביל שהיא תכנס קודם והייתי עם טייץ ופשוט
קרה לכם שעליתם לאוטובוס בלי לשלם?
קרם פעם שעליתם לאוטובוס ובטעות גיליתם שזה קו אחר?
מה המספר קו אוטובוס שעליתם עליו הכי הרבה בחיים?
נסעתי היום באוטובוס מסבתא שלי לבית וכשעליתי לאוטובוס הייתה שם חבורה של ילדים חרדים, בגילאים 11-15 בערך המשך בפנים
אני הרגע הייתי על אוטובוס וכשעליתי פשוט היה מפוצץ ממש באנשים בלי שום איפה לעמוד עמדתי לייד הנהג(כדאי מאוד לקרוא הכל!!)
איזה באסה שעליתם לאוטובוס והוא בלי וויפיי. נכון?
פעם קרה לכם שעליתם לאוטובוס אם אחים שלכם הקטנים והם עשו לכם בושות?
מה המספר קו באוטובוס שעליתם עליו הכי הרבה בחיים?
מי שהתגייס, כשעליתם לאוטובוס מי בא ליום גיוס שלכם?