6 תשובות
יש גלים ויש טופסי
לא צריך לדעתי קורס אני למדתי לבד יחסית מהר
עדיף לך להתחיל עם מדריך שיעזור לך לתפוס גלים ולאט לאט נהיה לך יותר ביטחון ויציבות על הגלשן ואת יכולה לעשות דברים מסובכים יותר ולתפוס גלים לבד
שואל השאלה:
מה טופסי?
מצטרפת לשאלה