התחברות הרשמה

למה המצב פה במדינה לא חרא כמו בונצואלה?

28 בינואר 2021, 19:25
ישראלמצבונצואלההמצב הכלכלי    
תשובה אחת
חצי מדינה שם על קוק מה אתה מדבר
.
.Joni
באותו הנושא:
כדאי לבקר בונצואלה? ניראת מדינה ממש יפה
מה אתם חושבים על המצב במדינה?
מישהו ביקר פה בונצואלה?
מה דעתכם על המצב כרגע במדינה?
מה דעתכם על המצב הכלכלי בונצואלה?
אם ביבי יבחר המצב במדינה ישתנה?
אם המצב בסטיפס היה אמור לשקף מדינה מסוימת בעולם איזו מדינה זאת הייתה?
מישהו היה בונצואלה ויכול להמליץ לי?
אם מישהי שאני מאוהב בה גרה בונצואלה , כדאי לבקר אותה שם?
לדעתכם ההיררכיה בצרפת בימיי הביניים מזכירה במידה מסוימת את המצב במדינה שלנו כיום?
מה נסגר עם המצב במדינה אי אפשר להיות ברכב בלי לפחד