4 תשובות
שמע אין וודקה שטובה לפעם ראשונה תכלס, אם זאת פעם ראשונה אז תשתה צייסר בהתחלה רק להתרגל לטעם ועדיף שתשתה עם ערבוב כי אתה לא רגיל(אפילו את הצייסר תערבב בתור פעם ראשונה קצת)
כן זה מתאים
שואל השאלה:
אם בחיים לא שתיתי, אני לא יהנה מהואן גוך? זה ישרוף לי ברמה שאני לא יכול ?
אם בחיים לא שתיתי, אני לא יהנה מהואן גוך? זה ישרוף לי ברמה שאני לא יכול ?
אנונימי
וואלה כן ואם לא אוהבים נקי עם ספרייט זה בן זונה למרות שעדיף שלא כי זה בזבוז חבל על האסאי
באותו הנושא: