4 תשובות
תגידי לה אולי בסוף הטירונות כי עכשיו יש בניכן דיסטאנס וזה סתם לא לעניין
סתם מביך
זה לא מביך פשוט אין טעם להזכיר את זה אם זה נראה שהיא לא זוכרת
זה לא מביך מה יש לכם
זה ממש מגניב
אני הייתי שמחה אם הייתי במקומה
אנונימית