5 תשובות
למה את עושה לילדה בת 11 סטוק לול..
למה את עושה לילדה בת 11 סטוק
וכן או שחסמו לה או שהיא חסמה אותך
וכן או שחסמו לה או שהיא חסמה אותך
למה את עושה לילדה בת 11 סטוק
שואל השאלה:
נוו היא אחותו של הקראש שלי ואני כל פעם רוצה לראות אולי היא תעלה אותו לעמוד חחח
בקיצור נכנסתי מכמה עמודים ולא היא לא חסמה
נוו היא אחותו של הקראש שלי ואני כל פעם רוצה לראות אולי היא תעלה אותו לעמוד חחח
בקיצור נכנסתי מכמה עמודים ולא היא לא חסמה
אנונימית
אני מתה
אז חסמו אותה כי היא בת 11
אז חסמו אותה כי היא בת 11
באותו הנושא: