4 תשובות
לא מתעסקת בזה.
החיים קצרים מדי בשביל לבזבס אותם על קרמים לקים וטיפוח.
כני פשוט משתמשת במרכל ושמפו של,סרקל
תחפשי שמפו בחנות טבע. חשוב שלא יהיה בשמפו sls ופרבנים. עברתי לשמפו בלי שניהם והשיער שלי נהיה פי 100 יותר בריא ויפה
לא נראה לי שיש שמפו שעושה את השיער בריא. הדרך שבה אני שומרת על השיער בריא זה פשוט לא לשים בו חומרים מיותרים, צבע, כל מה שהוא כימי. בכל מקרה, אני משתמשת בפנטן.
לי יש שיער מתולתל
אני משתמשת בשמפו ומרכך בלי מלחים
בעיקר של סטייל- כי מלחים הורסים ומייבשים את השיער
ממליצה לך גם לשים שמנים- אני שמה שמן של elviv
והוא עושה את השיער שלי רך ובריא
אנונימית