4 תשובות
אצלי הסמסטר נגמר
אבל הכל היה בזום ואחכ העלו הקלטות
אבל הכל היה בזום ואחכ העלו הקלטות
תלוי בשיקולים של המרצים והמתרגלים בקורס
לי יש גם קורסים מוקלטים וקורסים לייב, וגם כאלו שמשלבים בין השיטות
לי יש גם קורסים מוקלטים וקורסים לייב, וגם כאלו שמשלבים בין השיטות
בעיקרון זה לייב ואז המרצים/ מתרגלים מעלים את ההקלטה ואפשר לראות וזה ממש עוזר
אצלנו הכל זום והמרצים מעלים הקלטות..
מה שמאד נחמד כי אם לא מסתדרים עם המרצה אפשר ללמוד מהקלטות של מרצים אחרים
מה שמאד נחמד כי אם לא מסתדרים עם המרצה אפשר ללמוד מהקלטות של מרצים אחרים
באותו הנושא: