8 תשובות
שואל השאלה:
שהיא רוב הזמן בבית שלי
ואח שלי גם איתה קורה מה שקורה...
שהיא רוב הזמן בבית שלי
ואח שלי גם איתה קורה מה שקורה...
אנונימית
אוי לא נעים כל כך..
או שתנסי להסביר להם, או שפשוט תוותרי..
חברה טובה לא צריכה לעשות את זה..
או שתנסי להסביר להם, או שפשוט תוותרי..
חברה טובה לא צריכה לעשות את זה..
אנונימית
לא הבנתי מה הבעיה
שמישני תצא עם אח של חברה שלה
מה הבעיה פה
שמישני תצא עם אח של חברה שלה
מה הבעיה פה
אנונימית
אוי מה
אוקי
נגיד
אוקי
נגיד
אנונימית
sweet home alabama
אנונימי
תנסי להשלים עם זה זה אהבה
אני מכיר שתיים כאלה שבסוף התחתנו אולי היא הסיווג של אחיך
אוקיי אבל חברה טובה לא אמורה לצאת עם אח שלך זה די מוזר תאמת... הכי טוב לנסות לדבר עם שניהם ולהסביר להם את המצב
באותו הנושא: