11 תשובות
אין כרגע,אחרי הסגר תוכלי להתחיל:)
ביביסיטר
יש אנשים ממש נואשים
מאפיות
לא הלוואי
אני עובדת במאפייה
או חנויות טלפונים כאלה קיוסקים סופרים
לא
אני עושה שיעורים פרטיים
רק בייביסיטר ובסופר
בייביסטר/דוגיסטר או באיזה מכולת ליד הבית
בייביסיטר...
יש אנשים שיהרגו בשביל זה!!
הם יהיו מוכנים לשלם אפילו 100 שקל לשעה!


(לא הכי מדויק שיש חיחי)