11 תשובות
אין כרגע,אחרי הסגר תוכלי להתחיל:)
ביביסיטר
יש אנשים ממש נואשים
יש אנשים ממש נואשים
מאפיות
לא הלוואי
אני עובדת במאפייה
או חנויות טלפונים כאלה קיוסקים סופרים
לא
אני עושה שיעורים פרטיים
אני עושה שיעורים פרטיים
רק בייביסיטר ובסופר
בייביסטר/דוגיסטר או באיזה מכולת ליד הבית
בייביסיטר...
יש אנשים שיהרגו בשביל זה!!
הם יהיו מוכנים לשלם אפילו 100 שקל לשעה!
(לא הכי מדויק שיש חיחי)
יש אנשים שיהרגו בשביל זה!!
הם יהיו מוכנים לשלם אפילו 100 שקל לשעה!
(לא הכי מדויק שיש חיחי)
באותו הנושא: