7 תשובות
למה את חיה בסרט שבני האדם יצליחו להגיע לשם בכלל עד אז כולנו נמות מהקורונה
אנונימית
חחח שאלה טובה
לא ואני מקווה שלא
חחחחח זה הדבר הראשון שיקימו שם
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
לא. יגלו שחב"ד הגיעו לפניהם חחח
סתם, בשנייה שיעלו למושבה הזאת יהודים - יבואו איתם בתי חב"ד.
סתם, בשנייה שיעלו למושבה הזאת יהודים - יבואו איתם בתי חב"ד.
ידוע בענק
בוודאי, מה השאלה בכלל
הבנתי שעובדים על בראשית 2, אז הם יילמדו מהטעות, ויוסיפו חתת ודגלון
הבנתי שעובדים על בראשית 2, אז הם יילמדו מהטעות, ויוסיפו חתת ודגלון
באותו הנושא: