4 תשובות
עגבניה הכי טעים:)
את מכינה מן רוטב כזה את חותכת עגבניה לחצי ומגרדת כל חצי על פומפיה (בלי הקליפה) מוסיפה פלפל ומלח ואפשר אפילו חריף כמו צ'ילי או טבסקו וזה יוצא כמו מן רוטב סלסה כזה
חומוס רסק ביצה קצת חריף תחינה ופטרוזילה
סלט! (:
או ביצה קשה! (:
או ביצה קשה! (:
באותו הנושא: