6 תשובות
שואל השאלה:
אני אשמח אם תשלחי קישור
אנונימית
זאת האריזה שאני קניתי (צילמתי את האחת שיש לי בבית).
שואל השאלה:
תודה רבהה
אנונימית
בכיףף :)
ודרך אגב, כך נראה שיער אחרי הצביעה בצבע הזה, כדי שתדעי איך זה באמת ולא רק לפי פירסומות (זה איך שיצא לי).
כן חייב לחמצן. יש לי שיער חום בהיר שצבעתי אותו לבלונדיני ובגלל שלא חימצנתי מספיק (השתמשתי בחמצן 6 אחוז אם אני לא טועה, והיה תריך לפחות 9) יצא לי ג'ינג'י.
תקני את הצבע לשיער של loreal paris (אני יכולה אפילו לצלם לך את האריזה אם תריצי).
אני חושב שתחמצני