9 תשובות
מבינים שלא צריך לייחס לזה יותר מדי חשיבות, אף אחד לא מסתכל על זה, פשוט כשיש לך משהו לכתוב תכתבי. ככל שתמשיכי לכתוב הודעות הפחד הזה אמור לאט לאט להיעלם
וואי גם לי זה ככה ותמיד אני כותבת דברים שיכולים לענות על זה ואף אחד פשוט לא עונה , זה נותן לי חרדות לפעמים
תמחקי את ההודעה האחרונה בויהה sikee

#blacklifemetter
תהיי תמיד ההודעה האחרונה בקבוצה לאט לאט הפחד יעלם
אנונימי
יוו גם אני ככה זה פשוט כלכך מפחיד ואני לא יודעת למה זה מפחיד אותי
אנונימית
כןכןכןכן!!
זה ממש מוזר. אני חושבת שזה אולי חרדה חברתית כלשהיא?
כנלל אמאא תאומהה
זה רק אפליקציה, לא המציאות
גם אני ככה.. אני חושבת שזה נובע מחוסר בטחון עצמי.. תחשבו רגע, אם בן אדם שבטוח בעצמו, לא באמת יהיה אכפת לו אם יענו לו או שלא, כי הוא יודע שהוא מספיק טוב. אבל בן אדם שלא בטוח בעצמו, יחשוב שאולי לא עונים כי הוא פחות שווה? אולי לא אוהבים אותו? וכו'.. צריך פשוט למצוא חברים שיודעים שהם חברים שלך לא משנה כמה השפלות תקבל/י.