37 תשובות
מה זה משנה
מה זה משנה
כולם כל כך נלחמים לשוויון בין הקהילה הגאה לסטרייטים, ופתאום יש דבר כזה שירים רק של להטבים?
לא רואה איך זה משנה
אה רגע רז אסור לי גם לראות יאוי באנימה (אנימה של אהבה בין בנים) אם אני סטרייטית?
זה לא קשןר להגדרה כולם יכולים בסופו של דבר לקחת את זה למקום שלהם ולשמוע ולאהוב את זה
לא יכולה להזדהות אבל אני אוהבת את השיר i kiss a girl
שואל השאלה:
מסתבר שאני היחידה שאשכרה מקשיבה למילים של שירים
מה פיתאום יש שיר שאני שומעת שזה על מחאה עח אי קבלת הלהטב ואני צתה על השיר הזה ואני סטרייטית
מה קשור
כי כל אחד יכול לפרש טקסט מוזיקלי בצורה אחרת, בגלל זה אין גם מונח כזה "מוזיקה של להטבים" :)
שואל השאלה:
למה יש מוזיקה של שחורים, מוזיקה של מזרחים, מוזיקה של דתיים וכו אבל אין מוזיקה של להטבים
פשוט זה שיר לא רואה בעיה לשמוע אותו זה כמו שתגידי למה גיי מקשיב לשיר אהבה של גבר ואישה
^^לא נכון גם אני מקשיבה למילים של השירים
למה להטבים מקשיבים לשירי אהבה בין גבר לאישה??
שואל השאלה:
כי הם קצת מסכנים ואין להם היצע רחב של שירים בטח שלא במיינסטרים אז הם נאלצים להתאים את עצמם לחברה. בטוח היה להם הרבה יותר כיף אם השירים היו עם מילים עם "המין הנכון" בעיניהם.
מוזיקה של שחורים מזמן מיינסטרים של כולם (ראפ), כנל מוזיקה של מזרחים- אני אשכנזייה ושומעת מזרחית לפעמים. מוזיקה של דתיים אני יכולה להבין כי יש שם מסרים מיוחסים לתרבות הדי קיצונית שלהם. אבל הלהטבים לא נבדלים מכלל האוכלוסייה בשום צורה
את ההוכחה לבורות.
לא מבינה את החשיבה שלך.
למה את מקשיבה לשירים באנגלית אם את ישראלית?
מה זה פאקינג משנה ? אני אשמע איזה שירים שבאלי , אני לא אגיד לאנשים מהקהילה להפסיק לשמוע שירים של זוגות סטרייטים זה יהיה הומופובי מצידי נכון? אז די כבר
שואל השאלה:
טוב אז כנראה שאני מהבודדים שבאמת מקשיבים למילים ומנסים להתחבר לשירים מתוך מקום של הבנה
שואל השאלה:
לא הבנתי אתה חושב אני להטבית?
תקשיבי אני לא אפסיק לשמוע שירים של זמרים להטבים או שירים על הקהילה , אני אוהבת את השירים , הלחן והמילים מצטערת אבל אין סיבה שאני לא אשמע שיר שאני אוהבת בגלל שזה קשור לנטייה המינית שלי
שואל השאלה:
וואו אתה גרוע בהבנת הקונטקסט. יש כאן האשמה כלפי אנשים ששומעים מוזיקה שהם לא באמת מזדהים איתה.
מה קרה רק חמש כבר שאלות מטומטמות
שואל השאלה:
עובדתית אני לא נהנית להקשיב לזה, כמו שאני לא נהנית להקשיב לשירי דת
אז עובדתית את בנאדם סטיגמתי וגזען.
סטרייטים הם להטבים בארון
שואלת השאלה-

מה אכפת לך מה אנשים שומעים? תתעסקי עם המוזיקה שלך אני יודעת אם יש סטרייטים שאוהבים מוזיקה ללהטבים שימשיכו לאהוב מה אכפת לך?
זה לא כאילו השירים האלה שייכים רק ללהטבים..
חוץ מזה כמו שאת אמרת שיש אנשים שומעים מוזיקה לא קשור לצבע העור שלהם (לא בקטע גזעני) שיש אנשים "לבנים" שומעים מוזיקה של אנשים "שחורים" (שוב פעם לא בקטע גזעני או משהו) אני מאוד אוהבת מוזיקה את כל סוגי המוזיקה מוזיקה של להטבים של שחורים לבנים מזרחים מה לא אני שומעת הכל מה אכפת לך מה אני שומעת?
שואל השאלה:
רוצה להבין מה מעניין אתכם במוזיקה הזאת אסור לי לשאול?
^זאת מוזיקה רגילה, למה שלא תעניין אותנו.
אם מישהי שרה על חברה שלה שנפרדה ממנה, אנחנו עדיין מתחברים לאותו המקום כי חבר שלנו נפרד ממנו.
משהו בחינוך שלך שגוי.
אז בגלל שאני לא נמשכת לאותו המין כמו שלי אסור לי לשמוע שירים שנכתבו מגבר לגבר ? או לקרוא סיפורים על גייז?
מה זה משנה לך?
מוזיקה זה לכולם/
למי אכפת בכלל שזו מוזיקה להטבית? או מוזיקה סטרייטית או אני לא יודעת מה? אני שואלת ברצינות. כשאני מקשיבה למוזיקה אני מקשיבה לצלילים ומה אכפת לי איך מגדירים את הצלילים האלה.
שואל השאלה:
עצוב מאוד לדעתי. המילים והחיבור למילים לא פחות חשובים מהמנגינה.
אז מה אני יכולה להתחבר לשיר שלא מדבר אליי במין
חבל שזה עצוב לדעתך כשהתכוונתי לכך שמוזיקה יכולה להיות לכולם ולא צריכה להיות כזאת חלוקה