6 תשובות
תכתבי לך על היד תמילה קיץ חח
או על המקרר
לשתות הרבה מים , גם לי הורא קשה עד עכשיו אבל מים באמת הפיתרון.
גם אני ככה
אם יש לך מספיק מוטיבציה אז תעשי ספורט
אני חסרת חוטיבציה ברמות כל פעם שיש לי טיפה אני עושה משהו
ספורט ותזונה אין מה לעשות
אני די נדפקת מזה עכשיו. בכל זאת בהצלחה
פשוט תגבילי את עצמך בכמות ותצרי לך תפריט מסודר
תשתי הרבה מים לפני שאת אוכלת ומה שהכי עזר לי זה שהוצאתי בכלל מהבית את כל החטיפים והשוקולדים והעסקתי את עצמי כל כך שגם לא אכלתי הרבה