5 תשובות
כן יחד איתה אם לא הספקת להרדם
בכיתה ט-י אני חושבת כתבנו שירים וסיפורים, עכשיו לבגרות רק כותבים סיכומים שהמורה מכתיבה
אבל זה משתנה בין מורה למורה ובין בית ספר לבית ספר
^חחח כן
אבל אנחנו כאילו מנתחים איתה
לא מלמדים לנתח, המורה נתחה לפני 20 שנה,כתבה על זה סיכום ומכתיבה אותו בכל שנה אותו דבר ואתה צריך לשנן אותו,זהו
הייתי צריכה לכתוב אחד
מנתחים