13 תשובות
כן,כל אחד ומה שהוא אוהב
רק בוקו נו פיקו
יאוי?
את לא לבד
אם זה קרה אז הגיוני
אבל גם אניי
קוראים לז'אנר הזה יאוי
אכן^
שואל השאלה:
אני יודעת.. פשוט לא כולם יודעים את זה אז כתבתי ככה... ^
אנונימית
גם אניי זה הדבר הכי חמוד שישש
אנונימית
כן, גם אני
אני לא חושבת שזה הדדי בשום צורה או דרך
למה אנשים באנונימי אני רוצה לדבר עם אנשים כאלהה
שונן איי, יאוי כזה?

כל כךך