5 תשובות
בהתחלה הגרף עולה ואז נשאר קבוע
שואל השאלה:
ריכוז הסובסטרט זה בציר ה x וקצב תגובה אינזימתית זה ציר y, ובעצם התיאור עקום? ואני מסבירה את זה ככה שכיאחו מהירות קצב תגובה אנזימטית קבועה כלומר שנקבל אותה כמות תוצר ללא קשר להוספת סובסטרט
או
שמהירות תגובה אינזמטית פרופורציונלית לריכוז הסובסטרט?
אנונימית
נכון, והייתי מוותרת על המשפט האחרון
זה לא משנה כמה סובסטרט נוסיף כי כל התצמידים של אנזים סובסטרט כבר נפגשו
שואל השאלה:
ואוו מה זה תודה לך
אנונימית
בכיפוש