5 תשובות
עזבי שנייה את חבר שלך.
תחשבי רגע על עצמך, מגיע לך להתפנק עם מקלחת חמה ומרגיעה..קומי ותתקלחי ויהיה לך מזה כיף ותרגישי יותר טוב אחרי זה
מקלחת זה כיףף כדאי לך
אנונימית
אחותי יואו
אם את צריכה משהו דברי איתי
הוא לא שווה את זה הוא א פ ס
צאי, את יותר טובה ממנו,
עזבי את הפיג'מה ותשכחי ממנו
אהובה שלי הכל יהיה טוב (:
תתעודדי!!!
תרימי ראש .ההפסד שלו ...
קומי מהמיטה לכי להתקלח תחזרי לעצמך כי עכשיו לא איכפת לו שנפרדתם אבל ברגע שתמצאי חבר חדש הוא יתחיל לקנא אל תראי לו שאת עדיין חושבת עליו