10 תשובות
לי כבר יש 90 שעות.
אני מתנדב בקיבוץ שלי, שזה כולל כמה ימים של עבודה כולל שינה אז תוך רגע אני משיג 90 שעות.
אני מתנדב בקיבוץ שלי, שזה כולל כמה ימים של עבודה כולל שינה אז תוך רגע אני משיג 90 שעות.
אין לי מחויבות אישית אבל בזה אני מתנדבת:
תמיכה נפשית לקשישים, יעני אנחנו יושבים מדברים איתם ומבקרים אותם בשביל שלא יהיו לבד. לעמותה קוראים סבבתא ויש כמה סניפים בארץ. אתה יכול לחפש אותם באינסטגרם ולשאול אם יש סניף באיזור שלך.
כשההנחיות מאפשרות- לשמח חולים. אנחנו מנגנים חדרים להן ומארחים חברה וזה מאוד חשוב בעיקר במחלקות עם אנשים מבוגרים שבקושי מבקרים אותם. לעמותה קוראים "המשמחים של ליאל" (על שם ליאל גדעוני שנהרג במלחמה) וגם אותם אתה יכול למצוא באינסטגרם, העמותה לא פעילה בתקופה האחרונה בגלל ההגבלות.
חלוקת מזון, צריך בשביל זה מישהו עם רכב שיסיע ומישהו שיכנס לבניינים והיא את האוכל. אני אישית מתנדבת דרך בית חב"ד אבל אפשר גם דרך קופת העיר המרכזית/ בני עקיבא/ עמותות קטנות.
אם תגיד לי באיזה איזור אתה גר אני יכולה להגיד לך איזה עמותות יש בסביבה שלך.
אחותי מתנדבת עם ילדים מוגבלים (אוטיסטים, מפגרים, תסמונת דאון וכזה). יש עמותות כמו קו לחיים, שלווה, עת לעשות וכזה. (אם תשאל אותי, שלווה יש מספיק מתנדבים והם בכלל לא צריכים אותך... כילו עדיף להתנדב במקום שבאמת צריך אותך)
תמיכה נפשית לקשישים, יעני אנחנו יושבים מדברים איתם ומבקרים אותם בשביל שלא יהיו לבד. לעמותה קוראים סבבתא ויש כמה סניפים בארץ. אתה יכול לחפש אותם באינסטגרם ולשאול אם יש סניף באיזור שלך.
כשההנחיות מאפשרות- לשמח חולים. אנחנו מנגנים חדרים להן ומארחים חברה וזה מאוד חשוב בעיקר במחלקות עם אנשים מבוגרים שבקושי מבקרים אותם. לעמותה קוראים "המשמחים של ליאל" (על שם ליאל גדעוני שנהרג במלחמה) וגם אותם אתה יכול למצוא באינסטגרם, העמותה לא פעילה בתקופה האחרונה בגלל ההגבלות.
חלוקת מזון, צריך בשביל זה מישהו עם רכב שיסיע ומישהו שיכנס לבניינים והיא את האוכל. אני אישית מתנדבת דרך בית חב"ד אבל אפשר גם דרך קופת העיר המרכזית/ בני עקיבא/ עמותות קטנות.
אם תגיד לי באיזה איזור אתה גר אני יכולה להגיד לך איזה עמותות יש בסביבה שלך.
אחותי מתנדבת עם ילדים מוגבלים (אוטיסטים, מפגרים, תסמונת דאון וכזה). יש עמותות כמו קו לחיים, שלווה, עת לעשות וכזה. (אם תשאל אותי, שלווה יש מספיק מתנדבים והם בכלל לא צריכים אותך... כילו עדיף להתנדב במקום שבאמת צריך אותך)
אנונימית
הנוער העובד והלומד מועצת תלמידים 120 שעות והפסקתי לרשום בדצמבר
עשיתי 60 שעות על אפליקציה grader for mashov - אפליקציה לייט למשוב, מחשבת ממוצע ועוד. עוזר לתלמידים.
שואל השאלה:
לא הבנתי.. מה צריך לעשות באפליקציה?
לא הבנתי.. מה צריך לעשות באפליקציה?
אנונימית
במדא ויש לי מעל ל350 שעות
כן, השומר החדש זה עם חקלאים.
שואל השאלה:
חקלאים?
חקלאים?
אנונימית
הו ויש גם את השומר החדש (עזרה לחקלאים)
ומחשיבים גם הדרכה בתנועת נוער בתור התנדבות
ומחשיבים גם הדרכה בתנועת נוער בתור התנדבות
אנונימית
^^האפליקציה היא רק לתלמידים המשתמשים למשוב, אתה נרשם בה כמו משוב ואתה מקבל גרסה קלה יותר של משוב שאני פתחתי. זה נחשב מחויבות אישית משום שעשיתי את זה בגלל שהמון תלמידים התלוננו על העיצוב של משוב ושהוא כל הזמן נתקע להם אז הצעתי את עצמי.
באותו הנושא: