6 תשובות
להמשיך
אנונימית
להמשיך ולשאול בעדינות למה היא עונה בדילי
לא.. מי שלא מפנה זמן בשבילך לא שווה את הזמן שלך
לא להיתמם עכשיו ולא להעלות לי את העצבים!!! שיש בחורה שגבר מוצא חן בעיניה היא עונה לו נקודה!! גם אם היא עושה הסכם שלום עם סוריה. אז לא להיתמם ולהגיד היא עסוקה!! אם היא לא תשקיע ותפנה זמן בשבילו אז היא לא יודעת מה זה זוגיות והיא לא יודעת לנהל זוגיות ולכן היא לא שווה את הזמן שלו. ואם את גם אחת כזאת.. אז גם את לא יודעת לנהל זוגיות. גם כן.. כל אחת בת 13 חושבת שהיא יודעת משהו מהחיים שלה
הבן אדם אמר לך שהיא עונה פעם ביום... אז אוקיי היא עסוקה? גם אני עסוק. אבל אני לא נכנס לפלאפון רק פעם ביום. וגם אם הייתי נכנס רק פעם ביום.. ברגע שאני בזוגיות או בקטע עם מישהי אני אבדוק את הפלאפון מידי פעם. כי ככה מי שאוהב מתנהג.. אולי את לא יודעת את זה כי את לא יודעת מה זה לאהוב מספיק... כל העולם ככה ואם את לא ככה הבעיה בך
לא. היא לא רוצה אותך תתקדם
אנונימית