5 תשובות
^^ להפסיק לחשוב על זה..
אני יודע שזה קשה, אבל זאת הדרך הנכונה לעשות תעסיקי את עצמך. בדברים שאת אוהבת ותנסי כמה שיותר לשכוח מזה וזה לאט לאט יעבור. לא ביום וזהו בום את לא מאוהבת זה תהליך, לאט לאט תנסי כמה שיותר לשכוח מזה תאמיני לי בסוף יבוא האחד שיתאים לך ויאוהב אותך וגם את אותו.
אני יודע שזה קשה, אבל זאת הדרך הנכונה לעשות תעסיקי את עצמך. בדברים שאת אוהבת ותנסי כמה שיותר לשכוח מזה וזה לאט לאט יעבור. לא ביום וזהו בום את לא מאוהבת זה תהליך, לאט לאט תנסי כמה שיותר לשכוח מזה תאמיני לי בסוף יבוא האחד שיתאים לך ויאוהב אותך וגם את אותו.
אי אפשר להפסיק רגשות זה משהו מאוד טבעי
עם הזמן זה יעבור לך ויפסק:)
עם הזמן זה יעבור לך ויפסק:)
אם הייתי מסוגלת הייתי עוזרת:/
אבל כמו מה שאמרו לי זה לנסות למצוא מישהו אחר שהוא חמוד או משהו כזה לא יודעת אם זה יעזור אבל תהני
אבל כמו מה שאמרו לי זה לנסות למצוא מישהו אחר שהוא חמוד או משהו כזה לא יודעת אם זה יעזור אבל תהני
שואל השאלה:
כי אנחנו לא מתאימים
כי אנחנו לא מתאימים
אנונימית
למה להפסיק ?...
באותו הנושא: