התחברות הרשמה

אפשר להגיד על פיצה שזה יאמי ? יאמי זה טעים

30 בינואר 2021, 22:59
המבורגרמומלץ בעירפיצה האטרטבים    
3 תשובות
כן אפשר
ר
רסר של סטיפס
אפשר אבל זה נשמע קצת מוזר
ח
חח לא חח
אפשר ואפילו רצוי כי פיצה זה אכן יאמי
ש
שוקולדדד
באותו הנושא:
למה אי אפשר שכל אחד פשוט יאמין במה שהוא מאמין?
למי שיודע,איך כותבים יאמי באנגלית?
אומרים אני לא יאמין או אני לא אאמין?
היי. איך אומרים יאמי/יאמ (טעים) באנגלית?
מה אומרים יאמי או איכסי?
יאמי גם אתם אוהבים גשם?
אתם חושבים שאם אני יאמין במשהו כל כך חזק זה יקרה?
תודו שזה טעים הדמעות שיוצאות שאתם בוכים זה מלוח כזה טיפה יאו יאמי
נכון גבינה פיקנטית זה טעים?!?!?!? יאמי
עוד כמה זמן פסח? יאמי יאמי פסח
איך רושמים יאמי באנגלית?