8 תשובות
אני אוהב את השם שלך וואו אני אוהב את השם
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
דני פאנטום כאילו
שואל השאלה:
כן ברור שזה השם שלהם וזה לא אומר שהשם שלהם לא יפה או משו פשוט התכוונתי שנגיד אני פוגשת מישהו שקוראים לו יונתן זה מרגיש לי ריק כזה אבל אולי זה פוט שאני מכירה כבר ילדים בשמות השניים שכתבתי
אנונימית
just me
אני בוכה פה מצחוק הצילו
אבל ככה השם שלהם
זה כמו שיקראו לך שאול ואת תחליטי לכתוב שרגא כי זה פחות ריק בעינייך
רק לדעתך
חח מה?? ממש לא