10 תשובות
אל תלכי. אל תעשי את זה לעצמך. אני גם במחזור עכשיו והכאבים לא נורמליים ואנחנו כרגע בזום אבל אפילו בזה קשה לי תפקד בכאלה כאבים
שואל השאלה:
אקמול לא עוזר ושום דבר לא עוזר,יש לי בעיה רפואית שם..שכרגע בגלל הסגר אני לא יכולה לטפל בה וזה פשוט יחכה לאחרי הסגר
אנונימית
מה את רצינית?? אל תלכי!!!
איל אין לכם זומים ואתם לומדים רגיל?
ברור, תישארי בבית, תזמיני אוכל ותהני מהיום חופש.
תרגישי טוב ראער
שואל השאלה:
אני לומדת על רצף חינוך מיוחד שזה כיתה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו אוכל אני לא מסוגלת לאכול
אנונימית
מה יש לך אל תלכי על תחשבי על זה בכלל
תרגישי טוב
שואל השאלה:
אין לי אפשרות כזאת,בדקתי..בגלל זה זה פשוט לא פייר
אנונימית
תלכי , ותקחי שתי אקמול זה עוזר
את יכולה לקבל על זה אישור מחלה מרופא, זה לא אמור לבטל את עניין החיסורים הלא מוצדקים?