8 תשובות
פרי כלשהו
או חטיף אנרגיה
או חטיף אנרגיה
אני אישית אכלתי עכשיו מנה חמה
תחתכי לך איזה סלט או שתאכלי פירות
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי מנה חמה ואי
בא לי מנה חמה ואי
אנונימית
שואל השאלה:
נו אני לא בדיאטה לא סלט וכאלה אוכל אבל משהו קליל לא כבד
נו אני לא בדיאטה לא סלט וכאלה אוכל אבל משהו קליל לא כבד
אנונימית
אולי קורנפלקס, טוסט, חטיף קטן, תה עם איזה עוגייה, קרקרים עם גבינה
אנונימית
אז קורנפלקס עם חלב
זה הכי טעים בלילה
זה הכי טעים בלילה
פרכיות עם גבינה, או גמבה עם גבינה בפנים
באותו הנושא: