115 תשובות
שלא יעיזו להביא את סטיפס לטיקטוק
כי זה ניהיה אתר שכונתי וספאמי וממש של ילדים קטנים שחושבים שזה מקום לבלות בו ולהרוס אותו
לאלאלא סטיפס זה לא לצאחלות וערסים
כי הרסו אותו זה למה
זה עצוב
בגלל זה יש כאן גם מלא חדשים
אוי לא רק שלא נהפוך לטרנד
האמת שחשבתי שכולם מכחישים את זה שיש להם סטיפס אבל מוזר לשמוע אבל בכול מקרה רק לא זה אם יבואו לפה את טיקטוק אני לא נכנסת יותר לסטיפס
אנונימית
מה?!? לא!! אסור שזה יקרה!
אוי אז עכשיו טיקטוק יהרסו גם את סטיפס עוד יותר? זה יותר גרוע מהיוטיוברים שפלשו לכאן
^^^נכוןן!!!!!!!!
רגע מה אבוי
אוי לא רק שהם לא יגיעו לכאן
אנונימית
זה לא סטיגמה זה נכון

אוילאא מה יש בטיקטוק על סטיפס?
אני אוהבת שהאתר נשאר אנונימי
אני לא רוצה שצאחלות ופאקבויז מפגרים יבוא ויהרגו את האתר
חס וחלילה אם זה יקרה
זה מה שחסר לי שכל הבנות המטומטמות מהכיתה שלי יכנסו לכאן
אנונימית
לא פאק שלא יבואו לפה עמודים לצ'ארלי פתאום
לאא שלא יבואו לכאן
מה??? בבקשה שלא יביאו את סטיפס לטיקטוק אני לא רוצה אותם כאן
מוזר מאוד
רק שלא יתחילו לעשות שם סרטונים ללא מהות
זה הוא סרטון ללא מהות הופחתו 20 עוקבים
אוי שיט לא
לאלאלא שלא יבואו לכאן
אנונימית
מה אומרים?
איך כולם מתנגדים אני מתה
צריך לעשות עכשיו לסטיפס הגבלת חדשים שלא יוכלו להצטרף עד שישכחו מאיתנו שוב
ראיתי רק סרטון אחד על מישהי שאמרה שהביאו לה משטרה בגלל שאלה הרוב לא אומרים שיש להם
לגמריי לא מבינה, אחרי שנה שלא הייתי פעילה פה פתאום כל הפור יו שלי התמלא בסטיפס והחלטתי להיכנס לראות מה ואיך פה, בטיקטוק באמת מלא בסטיפס, לטוב ולרע
עכשיו יהיה פה ספאמים בכמויות שלא נראו פה..
כןן תאמת שיש מלא סרטונים על סטיפס
לאלאלאללאלא!חייב לעצור את זה!
אם אתם רואים סרטונים של זה בטיקטוק,תרשמו בתגובות שזה אתר גרוע.

אין מצב שהילדים הקטנים יחרבו את האתר הזה
אנונימית
אוי תעשו לי טובה
לא חס וחלילה סטיפס זה לא טרנד
אין לי טיק טוק, אפשר להבין על מה מדובר?
ורק שלא יביאו את הטיק טוק לפה
אני חושבת בגלל כל השאלות שיש כאן בזמן האחרון
שיט שיט שיט לאא מה זה האתר שלנו לא רוצה שעכשיו כל הילדות שלא מבינות כלום מהחיים שלהם יצטרפו לפה
כי כל הילדי טיקטוק באו לסטיפס והרסו את האתר ובגלל זה יש כל כך הרבה ספאמים
שיט לא בבקשה לא
אם יהיו פה ילדים מושפעי טיקטוק אני אבכה רציני
עדיף שסטיפס לא יגיע לטיקטוק אם כבר
מזעזע אותי באמת
עכשיו מושפעים מהטיקטוק יהיו בסטיפס...
יש לאנשים בטיקטוק נטייה להפוך כל דבר לטרנד. בבקשה בבקשה שהם לא יהפכו את סטיפס לטרנד
רק שזה לא יהפוך לטרנד אין לי כח לצאחלות וערסים עכשיו
#לא_ניתן!
כי הרוב פה בני נוער עם iq של פרה, למזלי יש אנשים כמוני שהגיעו לעצור את הפרעות
רגע מהמהמה הלם
אוי לא זה התחיל תסתכלו בחמות
gq
אומייגודנסס הלוואי שזה יגיע לטיקטוק ואז צארלולה השרלולה שלי המושית מושית הזאת תהיה באתר חיימשלי
אנונימית
וואי אסור שיחדרו לאתר הזה ערסים וצחלות המטיק טוק אוי ואבוי
הפלישה החלה כבר
gq
אין לי מושג מה מדובר פה אבל שיט
/..
זה יהיה ממש עצוב אם הוא יהפך לטרנד.
אני מרגישה שסטיפס הוא המקום הבטוח שלי, אני מרגישה בנוח לבטא את עצמי ואת הרגשות שלי, ואני בטוחה שעוד הרבה אנשים פה מזדהים עם זה.
אם סטיפס יהפך לטרנד והוא יהפוך לאתר ספאמים, הוא יאבד את כל המהות שלו, האתר הזה מנע מילדים לגמור את החיים של עצמם. אני מקווה שהאתר לא יהפוך לטרנד, אחרי הכל.

#לא_ניתן
אוי ואבוי לי עלו עלינוו פאקק
הולי שיט חבל
#לא_ניתן
הם ממש יהרסו את האתר המושפעים האלה
לא לא אנחנו לא ניתן למושפעים מהטיקטוק להגיע לאתר הזה לא ולא
לא ניתן לצ'אחלות וערסים להגיע לפה
אנחנו אנשיי סטיפס לא ניתן לאתר להפוך לטרנד חולף לא!
אנונימית
אין לי שום בעיה עם טיקטוק.
יש לי טיקטוק, ואני רואה שם דברים מגניבים שקשורים לדברים שאני אוהב כמו מארוול וכאלה. יש לי בעיה עם כל הצאחלות והעמודי מעריצים של צארלי למיניהם
פה יש אנשים איכותיים ושווים שלא רוצים פתאום ילדי פרוטנייט וספאמיל על הראש
אנשים מרגישים פה בטוחים לבטא את עצמם בלי שיצאו עליהם ובלי שישפטו אותם.
gq
#לא_ניתן
אנונימית
אין סיכוי שבסטיפס יהפוך לטרנד
זה יהיה סיוט
ואוו לא זה כבר קרה פשןט עכשיו לא מכחישים ומדברים על זה בטיקטוק יאוו לא בא לי שצאחלות וערסים ומושפעי טיקטוק יכנסו לפה
הם יהפכו את סטיפס לטרנד וישאלו שאלות כי זה טרנד ו"מגניב" וכל השאלות שבאמת נועדו כדי לבקש עזרה יבלעו בתוך הררי השאלות שהיו פה, היו יותר ספאמים משאלות אמיתיותויתחילו ריבים מיותרים על טיקטוק, בבקה על תעשו את האתגר הזה, כלה קטע של סטיפס זה שזה לא אתר ככ ידוע, מספיק שסרטון אחד בטיקטו מתפוצץ ומגיע לפוריו היו פה ככ הרבה משתמשים שהאתר יקרוס
שואל השאלה:
אוף צריך לעשות איסור על זה
אנונימית
רק שלא יביאו את סטיפס לטיקטוק, גם ככה הרסו אותו ועכשיו יש פה ילדים בני 9 שלא מבינים כלום מהחיים שלהם אז גם טיקטוק? :(
אנונימית
אוף פשוט לא פייר שהפכו את סטיפס לאתר של ספאמים ושטויות
מה? לעזאזל לא
כי הפכו את האתר הזה לאתר ספאם, מה שהוא לא אמור להיות, לעזאזל עכשיו יהיו פה צ'אחלות וערסים
ואי רק שהילדים של טיקטוק לא יתחילו לבוא בהמוניהם
כי החיים בזבל
אני פה כבר מלא זמן ראבק שלא יהרסו ויהפכו את זה לטרנד
חח אדיר אנחנו נשמעים כמו קהילה.
חח, ולכל מי שכתב שילדים קטנים הרסו את האתר.
אתם יודעים שהתאר הזה תכלס מיועד בעיקר לילדים כן?
בעיקרון זה לא אתר לאנשים אחרי צבא, כאילו כמובן שכל מי שרוצה יכול אבל זה בעיקר אתר לילדים.
חח ולמה אומרים שסטיפס זה לא מוזרים?
סטיפס זה דווקא אתר ממש טוב
אנחנו קהילה זה ידוע
ולא זה ממש לא לילדים קטנים יש כאן הגבלת גיל של 13+ אפילו
סוף העולם הגיע
אנונימית
אוי אוי שלא יבואו לפה הילדות צארלי בנות ה10
לקפטן סינדולה^

האתר הזה מיועד לנוער בגילאי 13-20 לא פחות אז לא זה לא מיקמק שזה אתר לילדים
נכון, אבל החיסורן היחיד באתר הזה (חוץ מנאמנים כמובן) זה שיורדים על כל גילאי 13 פה ואומרים שהם סתם כותבים שטויות.
וזה לא בכרח נכון.
והכוונה שלי לילדים זה גילאי 13.
והאתר הזה בתכלס כן לילדים ונערים, לא למסיימי צבא.
וגילאי 13 הם מחלק מהקבוצה הזאת
חחח, מה באמת התגובות פה נשמעות כמו קהילה.
חהחחה "רק שהילדים של טיק טוק לא יבואו בהמוניהים"
חח אני מתה
שמעי אני בטיקטוק 24/7 והם ממש לא מדברים על סטיפס לול
אנונימי
לא רק, הוא מיועד גם לילדים.
וכל הנערים פה, תפסיקו להתנשא, רק לפני יומיים ילד בן 14 התחיל לריב איתי ולקלל אותי על כלום ואז הוא גם אמר שהוא יותר טוב ממני.
אז לפני שאתם באים לרדת עלינו תסתכלו קודם על ההתנהגות שלכם
אוי זה מה שחסר לנו
זה אמור להיות אתר רציני עכשיו זה יהפוך לאתר של ספאמים
הכוונה שלי בילדים זה גאילי 13 מינימום 12.
וזה לא נכון, עובדה שיש אפשרות לשים על מצב בטוח.
עד כאן. לא ניתן לצאחלות ולערסים להרוס את סטיפס
לי זה אף פעם לא הופיע בטיקטוק
לאא מה לא לא בבקשה לא למה כל הערסים והצאחלות חייבים להרוס הכל ולבוא לכאן לאא נו אוף אנשים תרשמו בטיקטוק שסטיפס זה אתר גרוע שלא יבואו לכאן ויהרסו אותו הוא גם ככה הרוסס :(((
אנונימית
רגע אפשר הסבר? קישור לסרטון על זה? מה יש בסרטונים שעושים עלינו?
מה אבל לא ראיתי סרטון אחד בטיקטוק על סטיפס
רק שלא יביאו את סטיפס לטיקטוק בבקשה בבקשה

שמישהו ישלח קישורר פליזז
מא לו האמודי מאריצים יבועו לפו?
שיט נו מה
למה כולם בלחץ?
מדברים בטיקטוק על סטיפס על זה שקרה להם מקרים עם משטרה וכל זה ומלא מסכימים איתם בתגובות , מה שאומר שהם היו גם לפני
מישהו מוכן להסביר לי איזה סרטונים עושים על סטיפס בטיקטוק?
אם מביאים את סטיפס לטיקטוק אני יורה לעצמי בראש שלוש פעמים
KMP
בואו נדווח על הסרטונים למערכת
האתר סטיפס כמו שמישהו אמר פה
למישהו יש אומץ לעשות את זה?
אין לי טיקטוק אבל אני מבין מכאן ומהחדשות שזה לא דבר טוב
עריכה:
כמה פלוסים לתגובות הראשונות הצילו
זה מתקרב לשאלה הראשונה של סטיפס ( ' מתי נוסדה מדינת ישראל?' )
אתם מדברים כאילו אין לחלק מכם טיקטוק.
ויש פה מלא משתמשים שאני יודעת שיש להם והם משחקים את עצמם "אוי! רק שילדים עם טיקטוק לא יבואו לפה"...
תנוחו
לא
פליז

לא
אני
לא
רוצה
שהבנות
הפרחות
יעברו
לפה
כי
ככה.
rogerina צודקת לגמרי גם אני
אין הרבה סרטונים בטיקטוק שמדברים על סטיפס פשוט כנראה כמה הגיעו אלייך
אני ראיתי רק שלושה
בואו נגיד, טיקטוקרים לא יתקבלו כאן בברכה...
באיזה קטע
לא. לא. מספיק יוטיוברים עושים כאן סרטונים, זה מתחיל לחפור, לא עכשיו טיקטורים מטומטמים. סורי נוט סורי הםתלא רצויים, שיקראו את כל החרא שיש עליהם פה ויבכו בצד.
זה לא מקום לעשות פה צחוקים.
כן, יש את הבדיחות משלנו, משתמשי בסטיפס האמיתיים, לא הפייקים האלו.
זה אתר של לעזור לאנשים. לא לעשות פה פא*ינג טרנדים.
אוי ואבוי.
רק שלא סטיפס יהפוך לטיקטוק פליז
חיפשתי ולא ראיתי שום סרטונים שעשו עלינו, מקווה ממש שזה ישאר ככה, אם הפרחות והפאקבויז יבואו לכאן זה יהיה פשוט נורא
וואו אם יכירו את סטיפס מטיקטוק זה יהיה נוראי
מצאתי סרטון של נעמה בולשיט הזאת עושה סאונד של להוריד אצבעות והסאונד אמרו "תורידו אצבע אם כל הילדות שלכם בסטיפס" משהו כזה ואז היא לא הבינה על מה מדברים
ואז רשמו בתגובות מה זה.
ועוד איזה שני סרטונים על שאלות סטיפס זה הכל...
זה לא כל הטיקטוק לא יודעת איך הגעתם לזה
פאק תראו בתגובות כמה מכירים וזה עוד קצת צפיות
אנונימי
יואוו סתכלו תקישור אנחנו סלב
אנונימית
"רק שילדי טיקטוק לא יבואו לאתר ויהרסו אותו"
אתם לא שמים לב שהאתר הזה כבר הרוס מזמן?
לא נשאר פה כבר מה להרוס
לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!
איזו תקופה נוראית, זה מה שחסר עכשיו!!

אני מתגעגת לסטיפס הישן, הטוב והאכותי שרק המנודים חברתיית היו שם :( יואוו איזו תקופה טובה.

פרשתי חברים.
זה לא שווה את זה.

מקווה שיום יבוא ויפתחו עוד אתר כמו סטיפס, אתר שילדי טיקטוק יגידרו כאתר של מנודים, אבל תכלס יהיה שם כיף כמו שהיה כיף בסטיפס לפני שנתיים- שלוש.
יהרסו יותר, טוב לך?^
האנונימיות שם למעלה היא הפולשת הראשונה
הפלישה כבר החלה
take cover
אנונימית
וואי הלוואי כל טיקטוק מגיעים לפה סוף סוף מישהו יכיר את האתר הזה ככה נדב ירוויח יותר כסף!
אנונימי
^^^^אני? (שלחתי תקישור למעלה)
נ.ב אני יותר מכורה לכאן מאשר לטיקטוק
אנונימית
רק שלא נהפוך לטרנד
אתר אחד נורמלי מה כבר ביקשתי??
רק שלא נהפוך לטרנד
אתר אחד נורמלי מה כבר ביקשתי??
שואל השאלה:
.
שואל השאלה:
.