7 תשובות
אני תמיד עושה שילוב בין קרמל מלוח לבין הרשיז
הרשיז, קינדר בראנו, בייגלה מלוח
קרמל מלוח!!!!
זה הדבר הכי טעים בעולם ובגולדה זה וואו.
שואל השאלה:
איך העוגת לוטוס? טרם טעמתי
אנונימית
וואו ההרשיז זה הקבוע שלי ויש משהו שאני לא בטוחה מה הטעם אבל זה מלוח ונראה לי שזה במבה או משהו עם חמאת בוטנים ..שכחתי:( מושלם קיצר שילוב בין השוקולד למלוח זה וואו
וניל,בייגלה מלוח ואם את מזמינה דרך וולט ( יש שם את גולדה) ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
שוקולד בלגי, וקפה בלי סוכר