5 תשובות
שואל השאלה:
והמורה אומרת לי שבינתיים עושים בבית ספר וחפרתי לה רצח
והמורה אומרת לי שבינתיים עושים בבית ספר וחפרתי לה רצח
אנונימית
גם אצלינו עושים כרגע בבית ספר סדנאות שנותנות שעות במחוייבות אישית
הייתי אומרת לך לעשות במדא אם את/ה אוהב/ת אבל אני מאמינה שעברת את כיתה ט אז אי אפשר
אבל אפשר בבתי אבות או גנים אבל צריך לחכות שיגמר הסגר
הייתי אומרת לך לעשות במדא אם את/ה אוהב/ת אבל אני מאמינה שעברת את כיתה ט אז אי אפשר
אבל אפשר בבתי אבות או גנים אבל צריך לחכות שיגמר הסגר
שואל השאלה:
בטריביו זה לא עובד לי
בטריביו זה לא עובד לי
אנונימית
שואלים את המורה שאחראי/ת למחוייבות אישית/ בודקים בגוגל/שואלים פה
בטריביו
באותו הנושא: