8 תשובות
בחיים לא ראיתי תחפושת כזאת,לפחות לא מושקע
חרוש מידי לדעתי
אני לא עפה על הרעיון אני אגיד לך דוגרי
ובעניין של החרוש בחיים לא ראיתי
ובעניין של החרוש בחיים לא ראיתי
בחיים לא ראיתי וזה נשמע רעיון מגניב
קצת חרוש, אבל נחמד.
אני חושבת שכדאי לך להתחפש לזה.
אני חושבת שכדאי לך להתחפש לזה.
קצת חרוש אבל אם התחפושת טובה זה יכול לצאת ממש חמוד לכי כל זה
זה ממש יפה אם זה מושקע
לא כדאי זה נשמע מטומטם
באותו הנושא: