19 תשובות
תעשי מה שאת רוצה.

מה שאת חושבת לנכון
לא נראה לי שזה משנה כל כך. אני לא הייתי כותבת, אין לי כל כך סיבה אבל לא :)
אם את מרגישה שזה משהו שמאפיין אותך או חשוב שאחרים יידעו, כן.
אם את מאמינה שזה לא פרט שאמור להשפיע לאחרים על החשיבה שלך, דעותייך או ההתנהלות שלך, זה מיותר.
אם את אוטיסטית ולא אכפת לך להגיד את זה, אז כן. אני מניח שזה פרט חשוב בחיים שלך.
אם את רוצה כן
תעשי מה שבאלך
לא ממליצה לך
מה שאת חושבת לנכון
z0e
לא רואה סיבה שלא
תעשי מה שבא לך
כע למה לא
לא רואה סיבה שכן, לשיקולך.
אם ישפטו אותך זה בא מבורות שלהם, לא משהו שאמור להעסיק אותך.
אם זה פרט שחשוב לך שידעו עליך, אז כן. זה יכול לעזור לאנשים להכיר אותך טוב יותר
לא רואה סיבה שלא תעשי מה בא לך
שואל השאלה:
אבל למה לא ולמה כן??
אנונימית
זה מה שאת אז למה לא
בעיני לא כדאי לך אין מה לעשות שבעולם שלנו כולם שופטים על פי רושם ראשוני גם אנשים שאומרים שהם לא שופטים על פי רושם ראשוני כמעט תמיד שופטים אין מה לעשות זה טבעי..
אם את בתפקוד גבוהה לא כדאי לך לשים את זה לא בקטע של להסתיר יותר מידי אם זה עולה אם מישהו בשיחה איכשהו אז תגידי . פשוט עדיף לך שאנשים קודם יכירו אותך בתור בן אדם רגיל ואז להגיד את זה וגם כשאת אומרת את זה אז לא לעשות מזה ביג דיל פשוט אחרי שמכירים אותך ובאמת מתחברים אליך אז זה לא כל כך משנה לבן אדם השני....
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה לא ולמה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ישפטו אותי מראש?
אנונימית
כן