5 תשובות
כן. אוו כן. אני חושבת שבמנגה היה מלווה לזה טקסט, אבל אני לא זוכרת מה בדיוק הוא אמר.. משהו כמו, "מתי התחלת להסתכל עליי ככה, ארמין?" או שזה היה עם אנני.. אנלא זוכרת... וואי וואי.. או שבכלל לא היה טקסט נלווה...?
ובכלל המוות של סאשה גמר אותי פרק עצוב מדי
וואי כן זה היה ממש מוזר וגם אני לא הבנתי זיק ייגאר הוא אויב או שהוא ביחד אם ארן ארמין וכד (אני לא זוכרת איך קוראים להם בסדרה סורי) בקיצר ה"שדים" מהאי
אחר כך יתבהר לנו עוד מהסיפור
דרך אגב מתת
דרך אגב מתת
שואל השאלה:
אני יודעת זה למה החלפתי אליה כי אני חולה עליה ועצוב לי שהיא מתה אבל בכללי עדיף לא לעשות ספוילרים
אני יודעת זה למה החלפתי אליה כי אני חולה עליה ועצוב לי שהיא מתה אבל בכללי עדיף לא לעשות ספוילרים