8 תשובות
לא... יותר מסוכן

אבל מי יחשוב "איזה מביכה היא, היא הולכת לבד באמצע הרחוב חח"?!?
ממש לא
לא, זה אחלה ספורט
לא, אני לפעמים עושה את זה גם
חח חיים, אני כל הזמן לבד.
זה לא מביך...
אנונימית
לא. שימי לך שירים באוזניות...
גם אני יוצאת לבד לפעמים.
מה אני עושה את זה תמיד אני אוהבת להיות לבד
לא , תשמעי שירים