7 תשובות
ויש אותי, שלא אוהבת לא ויטמינציק או וופל.
אנונימית
פתטי, אנשים ששותים וויטמינצ'יק עם מים
שואל השאלה:
מקרה עצוב ):
אנונימי
ומה עם הערגליות תות שאנשים עדיין אוכלים?
שואל השאלה:
או שיט חבר שלי כל היום אוכל כאלה
אנונימי
אויי
באמת מסתובבים כאלה
וואו עצובב
לפי דעתי הדבר הכי מסט אפ שקיים זה אוריאו מנטה