7 תשובות
ויש אותי, שלא אוהבת לא ויטמינציק או וופל.
אנונימית
פתטי, אנשים ששותים וויטמינצ'יק עם מים
שואל השאלה:
מקרה עצוב ):
מקרה עצוב ):
אנונימי
ומה עם הערגליות תות שאנשים עדיין אוכלים?
שואל השאלה:
או שיט חבר שלי כל היום אוכל כאלה
או שיט חבר שלי כל היום אוכל כאלה
אנונימי
אויי
באמת מסתובבים כאלה
וואו עצובב
באמת מסתובבים כאלה
וואו עצובב
לפי דעתי הדבר הכי מסט אפ שקיים זה אוריאו מנטה
באותו הנושא: