2 תשובות
מצרכים:
200 גרם חמאה או שמן קוקוס לגרסת פרווה
200 גרם (1 כוס) סוכר לבן
50 גרם (1/4 כוס) סוכר חום כהה לא דמררה, הכהה
1 ביצה l
1 כפית תמצית וניל איכותית
300 גרם (2 כוסות + כף גדושה) קמח לבן
1 כפית סודה לשתייה
250 גרם (2 ו-1/2 טבלאות) שוקולד מריר
50 גרם (1/2 כוס) עדשים צבעוניות לא חובה. תחליפים בהערות למטה

אופן הכנה:
בקערה בינונית ממיסים את החמאה (או שמן הקוקוס) ומוסיפים את 2 סוגי הסוכר. טורפים היטב.
מוסיפים ביצה ותמצית וניל וטורפים.
מוסיפים קמח וסודה לשתייה ומערבבים עם כף עץ עד שכל הקמח נעלם.
קוצצים את השוקולד לקוביות גסות (כל קוביית שוקולד צריכה להחתך בערך ל-4 קוביות) ומוסיפים לבצק ביחד עם העדשים. מערבבים עד שהשוקולד והעדשים מתערבבים היטב בתוך הבצק.
מעבירים למקרר לשעה לפחות או עד 3 ימים. מקפידים לכסות את הקערה כדי שהחלק העליון לא יתייבש.
מחממים תנור ל-190 מעלות.
יוצרים כדורים בגודל פינג פונג, ובבקשה לא יותר קטן מזה, ומניחים במרווחים גדולים על תבנית עם נייר אפייה. לא משטחים ולא מועכים, פשוט שמים עיגול בצק יציב מאוד.
אופים במשך 12 דקות ומוציאים גם אם נראה לכם שהעוגייה עוד רכה. מצננים היטב ורק אז טועמים ומאחסנים בקופסה סגורה (עד שבוע).


תהני❤
שואל השאלה:
תודה לך!
אנונימית