5 תשובות
מקסימום תראי שוב
למה להפסיק? מה רע בזה
שואל השאלה:
כי אני תמיד חושבת על הסדרה ועל בריק
כי אני תמיד חושבת על הסדרה ועל בריק
אנונימית
מדוע לעשות לנו קלקלן? בכל אופן, סדרות יש מלא, הם מן הסתם יגמרו מתי שהוא...
את תמצאי סדרה חדשה ותתגברי:)
את תמצאי סדרה חדשה ותתגברי:)
לא עושים עוד עונה לצערי כי מתלוננים על הסידרה שהיא תומכת בשמנופוביה