התחברות
הרשמה
אם היו לנו שיעורי בית של 5 עמודים, ואני עשיתי רק 4, זה מוצדק לדעתכם לרשום אי הכנת שיעורים?
28 בנובמבר 2012, 21:56
שיעורי בית
בני נוער
לימודים
שיעורים
מבחנים
בית
מורים
תשובה אחת
לא בכלל לא אולי אזהרה לפעם הבאה אם כבר...
מ
משה14
באותו הנושא:
נתנו לי לחופש שיעורי בית במטמתיקה חוברת של 13 עמודים, ואני בעמוד ה 5 אני לא יודע מה לעשות. תודה לעוזרים!
מי שיש לו משוב, איחור שיעור יכול להיות מוצדק אם נגיד יום אחרי זה אני מביאה אישור הורים ללמה איחרתי?
מחר בצפר, ולא, לא עשיתי שיעורים. אני לבד?
אפשר בבקשב תירוצים משכנעים למה לא עשיתי שיעורים?
אם עשיתי 16 שיעורי נהיגה ואני מעוניינת לעבור מורה, אני אצטרך להתחיל את כל השיעורים ממהתחלה?
אם יש לי פטור מספורט ואני לא מגיעה לשיעורים המורה כותבת לי חיסור/חיסור מוצדק/או לא כותבת כלום?
לא עשיתי שיעור נהיגה כבר שבועיים כי הייתי בחול, ויש לי טסט השבוע וקבעתי שיעור לפני טסט, אני אכשל?
אם אני לא מגיעה לשיעורים בשל מצב נפשי רע שלא מאפשר לי להיות בכיתה, זה מוצדק?
עשיתי 14 שיעורי נהיגה לפני 5 חודשים ומאז לא עשיתי שיעורים. רציתי לדעת לכמה זמן תקפים השיעורים שכבר למדתי?
תנו לי תירוצים ממש מצחיקים ושנונים למורה למה איחרתי או למה לא עשיתי שיעורים.
ביטלתי מלא שיעורים עם המורה הפרטית שלי חלק מוצדק חלק לא, ובסוף הפסקנו לקבוע ועוד שבועיים הבגרות שלי ואני צריכה עזרה בכמה נושאים וזה די מביך עכשיו לקבוע שבועיים לפני, מה לעשות?