7 תשובות
לא
אדם מאמין , מאמין לתנך
הנתונים של האדם הקדמון לא תואמים בשיט לסיפור התנך ולאדם הראשון
בטח שהוא יכול
אני דתייה ומאמינה המפץ הגדול
אמ כאילו אני מאמינה גם בה וגם באדם הקדמון ותאמת אני קצת מבולבלת בנושא הזה
אבולצייה זו כפירה.
מוצגים דברים הסותרים את האמת המוחלטת
ובייחוד שזה טעות(כלומר שאין בכלל למה לנסות ליישב), הרבי מילובאוויטש אמר
לא בדיוק.
כי האדם הקדמון הוא עתיק בהרבה מהגיל שאמור להיות לאדם מהתנ"ך.