14 תשובות
מחשב זה הרבה יותר נוח
מחשב, יותר נוח
מחשב, יותר נוח.
מחשב
לא היה לי אינטרנט במחשב אז הייתי 5 חודשים דרך הטלפון, עכשיו יש.
הרבה יותר טוב דרך המחשב, לי ספציפית זה עוזר ללמידה. :)
טלפון
מחשב
מחשב . יותר נוח גם לעשות מבחנים
הטלפון
q4
מהמחשב לרוב במבחנים מהטלפון