6 תשובות
את לא מביכה! שימי פס על מה שאנשים חושבים.
אבל רציני את על פאקינג כדור מרחף וכולנו תאים והורמונים, קצת פרופורציות גברתי
את לא מביכה. מה אכפת לך מה אנשים חושבים, באמת, שימי פס, הם במילא ישכחו ממך יום למוחורת.
פאדחנית או לא, אל תתיחסי לזה יותר מדי.
אני יודע קשה לשתף את זה עם אנשים שאת לא מכירה אבל אם אני מאוד אשמח אם תרצי לדבר על זה איתי בפרטי , מבטיח שיעשה לך יותר טוב , מדבר בתור אחד שעשה את אחת הטעויות הגדולות
את לא מביכה!!!!! יום יומיים וישכחו את זה
שואל השאלה:
תודה לכולם עכשיו חברה שלי פה צריכה לראות את זה ולא לומר שאני עדיין מביכה
אנונימית
שואל השאלה:
את מביכה.
אנונימית