5 תשובות
אם את צריכה מישהו לדבר איתו את תמיד מוזמנת❤ הכל יהיה בסדר מבטיחה!!
הי נסיכה,אם את רוצה לדבר איתי את תמיד יכולה.
הכל יהיה בסדר,תזכרי את זה.תהיי אופיטימית,תאמיני לי שהכל יהיה בסדר!3>
מהממת אחת❤ יכולה להזדהות בצורה מטורפת ושתדעי שזה תחושה שמגיעה לכולם מתישהו.. ואת לא לבד אנחנו פה איתך ותיהיי בטוחה שאנשין אוהבים אותך.
תקופה לא קלה אבל מבטיחה לך שזה יעבור.. תחפשי באמת מה עושה לך טוב ותתמקדי בזה. וחוצמזה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לפרוק להתייעץ וכו ❤
אולי תגידי לחברה טובה או מישהו שאת יכולה לסמוך עליו ואם את צריכה בואי לפרטי
תתאבדי בעיה שלך